Klachtenregeling

Niet tevreden over uw order?
Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en servicegerichtheid en wij streven er naar dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt een klacht over uw bestelling indienen door een e-mail te sturen, gebruik te maken van het contactformulier of middels onze live chat (rechtsonder). Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) vanaf 09:00 uur tot en met 17:00 uur.

Wij streven er altijd naar uw klachten tijdens kantooruren binnen 2 uur te beantwoorden.

 

Op dit moment bevindt onze website zich nog in een testfase, bestellen is nog niet mogelijk.Akkoord
+